Forum Forum Tytanów Dewastacji. Zapraszamy w nasze szeregi !!! Strona Główna Forum Tytanów Dewastacji. Zapraszamy w nasze szeregi !!!

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wersja 9.6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Tytanów Dewastacji. Zapraszamy w nasze szeregi !!! Strona Główna -> Aktualizacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pannazosia




Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Himmelsdorf

PostWysłany: Nie 9:26, 08 Lut 2015    Temat postu: wersja 9.6





Dowódcy!

Wersja 9.6 jest tuż za rogiem i, jak wiecie, wraz z nią w grze pojawi się kilka istotnych zmian, które wpłyną na rozgrywkę. Poniżej znajdziecie krótkie podsumowanie najważniejszych punktów oraz ich spodziewane efekty.

Równoważenie celności

Na początek zajmijmy się przedstawionymi w liście zmian kwestiami celności. Równoważenie wpłynie w jej wypadku na ogólny rozkład trafień w obrębie koła celownika. Mniej pocisków będzie lądować w samym jego środku. Oznacza to, że zmniejszą się szanse na dokładny strzał w wybrane miejsce, zwłaszcza podczas strzelania w ruchu.

Jak wpłynie to na rozgrywkę? Po pierwsze, rzadziej będą się zdarzać przypadki niewiarygodnych trafień takich, jak uszkodzenie słabego punktu po strzale bez celowania, w ruchu lub z dużej odległości. Po drugie, zmiana ta będzie zachętą do dokładniejszego celowania, czyli starania się o to, by krąg celownika był jak najmniejszy przed strzałem. Wreszcie poprawiony system celności spowoduje, że Wasz pancerz zyska na znaczeniu w trakcie bitwy. Po wprowadzeniu aktualizacji czołgi ciężkie powinny częściej wychodzić cało z bitew oraz odbijać pociski przeciwników, a także doświadczać mniejszego tempa utraty PW. W rezultacie dowódcy czołgów ciężkich powinni być skuteczniejsi w bitwach, szczególnie podczas napierania na przeciwnika lub utrzymywania pozycji.

Równoważenie zasięgu widzenia

Inną istotną zmianą w wersji 9.6 będzie równoważenie zasięgu widzenia. Wpłynie ono głównie na niszczyciele czołgów i poskutkuje zauważalnym zmniejszeniem odległości, z której te pojazdy będą mogły wykrywać przeciwników.

W obecnej sytuacji niszczyciele czołgów są bardzo samowystarczalne, a wiele z nich znajduje się na granicy bycia zbyt mocnymi. Oznacza to, że w wielu przypadkach dobrze ustawiony niszczyciel czołgów skutecznie wykrywa przeciwnika, zadaje uszkodzenia po własnym podświetleniu i sam pozostaje niewykryty.

Wprowadzenie zmian w zasięgu widzenia powinno położyć nacisk na rolę niszczycieli czołgów jako pojazdów wsparcia, zachęcać do gry zespołowej oraz zwiększyć różnorodność typów pojazdów w na polu bitwy. Niszczyciele czołgów będą musiały teraz polegać bardziej na swoich sojusznikach w kwestii wykrywania przeciwników, więc rzadziej będą się zdarzać sytuacje, w których jeden czy dwa niszczyciele wystrzelają cały przeciwny zespół, a same pozostaną względnie bezpieczne. Przy mniejszym zasięgu widzenia niszczyciele będą musiały otrzymać wsparcie od innych typów pojazdów – zarówno w wykrywaniu, jak i obronie. Oznacza to także, że ważniejsze będzie posiadanie w drużynie czołgów lekkich.

Równoważenie czołgów lekkich

Ostatnia z dużych zmian w nadchodzącej wersji 9.6 będzie dotyczyć czołgów lekkich. W świetle wspomnianych wyżej zmian dotyczących zasięgu widzenia zwiększy się zapotrzebowanie na czołgi lekkie. W związku z tym większość z nich zostanie ogólnie wzmocniona. Poprawią się ich ogólne osiągi oraz zwiększy się ich znaczenie na polu bitwy.

Po wprowadzeniu aktualizacji od czołgów lekkich będzie się bardziej wymagać skutecznego działania w roli zwiadowców. Ulepszenia powinny poprawić ich ogólną wydajność oraz przeżywalność, co sprawi, że będą miały większy wpływ na bitwę i łatwiej je będzie prowadzić.

Jeśli chcielibyście wiedzieć więcej o zmianach wprowadzanych w wersji 9.6, koniecznie odwiedźcie stronę W rozwoju, gdzie znajdziecie kompletną listę zmian.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pannazosia dnia Nie 9:27, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pannazosia




Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Himmelsdorf

PostWysłany: Nie 9:30, 08 Lut 2015    Temat postu:

Zmiany w trzecim teście publicznym wersji 9.6 w stosunku do drugiego testu publicznego 9.6

Usunięto niektóre problemy związane z wyglądem modeli następujących pojazdów: Е 100, T95.
Naprawiono kilka problemów związanych z Rezerwami bojowymi.
Zwiększono wydajność przy użyciu Rezerw bojowych.
Usunięto awarie występujące podczas zmiany kamuflażu lub inskrypcji przy niekompletnej załodze.
Poprawiono opisy niektórych Misji osobistych.
Naprawiono kilka błędów związanych z interfejsem w Misjach osobistych.
Naprawiono błędy występujące podczas rozgrywki oraz problemy związane z interfejsem w trybie Twierdz.
Naprawiono niektóre błędy związane z zmianą kwalifikacji drużyny.
Naprawiono niektóre błędy związane z klientem gry występujące podczas korzystania z mediów społecznościowych.
Zmiany w drugim teście publicznym wersji 9.6 w stosunku do pierwszego testu publicznego 9.6


Zmiany w drugim teście publicznym wersji 9.6 w stosunku do pierwszego testu publicznego 9.6

Ważne:
Podczas tego testu przeprowadzimy szereg bitew o twierdzę z udziałem klanu [WG]. W tych bitach będą używane rezerwy bojowe maksymalnego (X) poziomu. Klany będą mogły użyć maksymalnie dwóch rezerw bojowych na każdą bitwę.

Do dyspozycji graczy oddamy dwa rodzaje rezerw bojowych:

– Ostrzał artyleryjski

– Nalot

Każdy klan może zbudować dwie nowe struktury produkujące rezerwy bojowe, a także wypróbować je w bitwach o twierdzę.

Pojazdy
Poprawiono kilka błędów w modelach graficznych następujących czołgów: Е 100, T28 Concept, Tiger P, Achilles IIC, Ferdinand, Löwe.
Poprawiono kilka błędów w modelach uszkodzeń następujących czołgów: Е 100, Löwe, Tiger P, M2, T95, AMX 50 B.
Mapy
Usprawniono rozgrywkę na mapie Kopalnie.
Zwiększono płynność gry na mapie Redshire.
Naprawiono problemy wizualne na mapie Prochorowka.
Naprawiono problemy z modelami uszkodzeń i modelami wizualnymi niektórych elementów otoczenia.
Inne
Zmniejszono koszt przekwalifikowania członka załogi do 500 sztuk złota.
Poprawiono położenie pola wyboru „Zapamiętaj” na ekranie logowania.
Naprawiono błąd, który skutkował krótkotrwałym wyświetlaniem miejsca ostatniego zauważenia pojazdu zamiast znaczników pojazdów podczas przełączania widoku między sojusznikami.
Naprawiono odtwarzanie powiadomienia „Było blisko” po uszkodzeniu pojazdu gracza.
Naprawiono błędy dotyczące przechodzenia do karty Garaż, gdy gracz wybierał pozycję Wybierz pojazd w garażu.
Naprawiono błąd, który skutkował wyświetlaniem na minimapie wektora widoku zamiast kąta ostrzału dział samobieżnych, nawet jeśli gracz włączył odpowiednią opcję.
Poprawiono wyświetlanie kątów ostrzału na minimapie dla dział samobieżnych o ograniczonym kącie obrotu nadbudowy.
Naprawiono kilka błędów interfejsu i rozgrywki w trybie Twierdze.
Naprawiono kilka błędów interfejsu w misjach osobistych.
Naprawiono wiele problemów związanych z nową listą kontaktów czatu.
Naprawiono wyświetlanie pseudonimów graczy dodawanych do listy znajomych.
Naprawiono kilka błędów związanych z przekwalifikowaniem członków załogi.
Naprawiono kilka błędów związanych z funkcją logowania uwierzytelnianego przez sieci społecznościowe w kliencie gry.
Naprawiono kilka błędów skutkujących zawieszeniem lub całkowitą awarią klienta gry.

Lista zmian pierwszego testu publicznego 9.6 w stosunku do Wersji 9.5

Ważne:
Zmieniono dystrybucję trafień w obrębie celownika (nieznacznie zredukowano liczbę trafień w samym centrum).
Dodano opcję zmiany kwalifikacji członków załogi.
Przerobiono listę kontaktów czatu (szczegóły poniżej).
Ponownie zbalansowano zasięg widzenia niektórych czołgów i niszczycieli czołgów
Pojazdy
Przerobiono pojazdy do jakości HD: Löwe, Ferdinand, E 100, Tiger (P, T95, Object 704, AMX 50 B
Usunięto niektóre problemy związane z wyglądem modeli następujących pojazdów :Tiger, T37, Panther mit 8,8 cm L/71, Grant, M41 Bulldog.
Usunięto niektóre problemy związane z wyglądem modeli następujących pojazdów: T28 concept, Stuart I, Achilles IIC.
Zbalansowano niektóre czołgi lekkie
Mapy i obiekty
Naprawiono niektóre nierówności terenu na mapach: Step, Prochorowka i Redshire.
Poprawiono jakość rozgrywki na mapie Kopalnie.
Całkowicie usunięto Smoczą grań z puli map.
Dodano następujące mapy do trybu bitew drużynowych: Lakeville, Kopalnie i Piaszczystą rzekę.
Poprawiono jakość rozgrywki w trybie bitew drużynowych na mapie Himmelsdorf.
Zmieniono niektóry typy barykad na mapie Stalingrad.
Dodano efekt przygotowania artylerii do wystrzału podczas odliczania do rozpoczęcia bitwy na następujących mapach: Malinowka, Klasztor, Charków, Łuk ognia, Stalingrad.
Poprawiono efekty na mapach: Step, Przełęcz i Piaszczysta rzeka.
Naprawiono błąd związany z brakiem zamaskowania na mapie Prochorówka, które nie działało przy niektórych zaroślach.
Poprawiono błędy związane z wyświetlaniem i uszkadzaniem niektórych elementów środowiska.
System and wydajność
Zoptymalizowano wyświetlanie się niektórych efektów specjalnych
Naprawiono migotanie przezroczystych liści.
Naprawiono wizualne zacinanie się klienta gry przy wysokim opóźnieniu w transmisji.
Naprawiono problem związany z wykonywaniem zrzutów ekranu poprzez naciskanie klawisza PrintScreen lub Alt+PrintScreen przy zminimalizowanym oknie klienta World of Tanks
Zoptymalizowano zużycie pamięci podczas bitwy.
Naprawiono niektóre błędy związane z zawieszaniem się i awariami klienta gry.
Inne
Dodano możliwość rejestracji i zalogowania się do klienta gry poprzez portale mediów społecznościowych.
Dodano nową opcję „Zapamiętaj mnie” do ekranu logowania.
Poprawiono interfejs odpowiedzialny za wymianę złota i doświadczenia.
Poprawiono opis osiągnięcia Czołgista-snajper.
Zmieniono francuski napis „Gardes courageux” na „Coeurs vaillants”.
Rozszerzono uprawnienia Oficera wykonawczego w zarządzaniu Twierdzą.
Naprawiono niektóre błędy związane z interfejsem i rozgrywką w trybie Twierdz.
Naprawiono niektóre błędy związane z interfejsem w misjach osobistych.
Naprawiono niektóre błędy związane z funkcjonowaniem czatu głosowego.
Naprawiono proces przydzielania medalu Najdina.
Naprawiono błąd w przyznawaniu punktów za zniszczony pojazd, jeśli wrogi pojazd tonął po tym, jak zniszczono mu gąsienice.
Naprawiono „drgania” pojazdu podczas odtwarzania powtórki bitwy.
Naprawiono niektóre błędy związane z odtwarzaniem powtórki bitwy.
Szczegółowa lista zmian w liście kontaktów czatu.
Zmieniono strukturę Listy kontaktów dodano kategorie, grupy, ustawienia).
Dodano system zawierania obustronnych przyjaźni. Przyjaźnie mogą być zawierane poprzez wysłanie zaproszenia do innych.
Dodano opcję do tworzenia/edytowania/usuwania wybranych grup z listy kontaktów.
Dodano możliwość do przeszukania listy znajomych w kontaktach. (Uwaga: przydatne dla graczy, którzy mają bardzo dużo znajomych w kontaktach.
dodano możliwość przebudowania listy znajomych za pomocą Drag & Drop w kontaktach.
Dodano statusy aktywności dla zalogowanych graczy: w bitwie/w garażu. Statusy wyświetlają się w kontaktach przy imionach przyjaciół.
Przearanżowano akcje w menu kontekstowym
Zredagowano opis niektórych akcji w menu kontekstowym
Zróżnicowano akcje wyświetlające się w menu kontekstowym w zależności od relacji pomiędzy graczami i interfejsem.
Zmieniono interfejs okna zaproszenia do jednostki taktycznej.
Zmiany w pojazdach: szczegóły
Zmiany w charakterystykach pojazdów amerykańskich:

T95E2:
* Koszt naprawy zmniejszono o 31%.

M41 Walker Bulldog:
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm M32 dla wieży M41 przedłużono z 3.8 s do 4.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm T91 dla wieży M41 zwiększono z 3.1 s do 3.3 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm T91E5 dla wieży M41 zwiększono z 34 s do 38 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm M32 dla wieży M41A1 przedłużono z 3.6 s do 4.4 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm M32 late dla wieży M41A1 przedłużono z 3.5 s do 4.3 s.
* Czas ładowania działa 76 mm T91 dla wieży M41A1 przedłużono z 3 s do 3.3 s.
* Czas ładowania działa 76 mm T91E5 dla wieży M41A1 wydłużono z 32 s do 36 s.

T37:
* Zasięg widzenia wieży T41 pilot number 1 zmniejszono z 390 m do 385 m.
* Dyspersję działa T91 kalibru 76 mm zwiększono z 0.36 m do 0.38 m.

T71:
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia T71 zmniejszono o 23%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba T71 zmniejszono o 23%.
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia T71A1 zmniejszono o 25%.
* Dyspersję działa podczas obrotu podwozia o T71A1 zmniejszono o 25%.
* Czas celowania działa kalibru 76 mm M1A2 na wieży T71 skrócono z 2.3 s do 2.1 s.
* Czas celowania działa kalibru 76 mm T185 na wieży T71 skrócono z 2.3 s do 2.1 s

T21:
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia VVSS T48M1A1 zmniejszono o 12%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba VVSS T48M1A1 zmniejszono 12%.
* Zdolność pokonywania terenu twardego na zawieszeniu VVSS T48M1A1 zwiększono o 10%.
* Zdolność pokonywania terenu średniego na zawieszeniu VVSS T48M1A1 zwiększono o 8%.
* Zdolność pokonywania terenu miękkiego na zawieszeniu VVSS T48M1A1 zwiększono o 10%.
* Dyspersję działa w ruchu dla VVSS T48M1A2 zmniejszono o 14%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na zawieszeniu VVSS T48M1A2 zmniejszono o 14%.
* Zdolność pokonywania terenu twardego na zawieszeniu VVSS T48M1A2 zwiększono o 11%.
* Zdolność pokonywania terenu średniego na zawieszeniu VVSS T48M1A2 zwiększono o 10%.
* Zdolność pokonywania terenu miękkiego na zawieszeniu VVSS T48M1A2 zwiększono o 12%.
* Czas ładowania działa kalibru 75 mm na wieży T21 skrócono z 3.8 s do 3.5 s.
* Dyspersję działa kalibru 75 mm M3 zmniejszono z 0.46 m do 0.44 m.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm M1A1 na wieży T21 zmniejszono z 3.8 s do 3.3 s.
* Dyspersję działa kalibru 76 mm M1A1 zmniejszono z 0.43 m do 0.41 m.
* Czas celowania działa kalibru 76 mm M1A2 na wieży T21 skrócono z 2.3 s do 2.1 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm GGuńM1A2 na wieży T21 skrócono z 3.3 s do 3.2 s.
* Dyspersję działa kalibru QF 6-pdr Mk. III zmniejszono z 0.43 m do 0.41 m.
* Liczba punktów wytrzymałości zwiększona z 590 do 600.

T110E3:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m to 390 m.

T110E4:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m to 390 m.

T67:
* Zasięg widzenia wieży T49 zmniejszono z 350 m do 320 m
* Zasięg widzenia wieży T67 zmniejszono z 370 m do 340 m.

M8A1:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 370 m do 320 m.

T40:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 310 m.

T82:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 370 m do 300 m.

T29:
* Zasięg widzenia wieży T123 zwiększono z 330 m do 350 m.
Zmiany w charakterystykach pojazdów rosyjskich:

Т-54 lightweight:
* Zdolność pokonywania terenu miękkiego dla zawieszenia Т-54 ltwt. zwiększono o 12%.
* Zdolność pokonywania terenu średniego dla wzmocnionego zawieszenia T-54 ltwt. zwiększono o 11%.
* Zdolność pokonywania terenu miękkiego dla wzmocnionej wersji zawieszenia T-54 ltwt. zwiększono o 14%.
* Czas celowania działa kalibru 100 mm D-10T dla lekkiej wersji Т-54 zmniejszono 2.9 s do 2.7 s.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm D-10Т dla lekkiej wersji Т-54 skrócono z 8.2 s do 7.6 s.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm D-10Т przy obrocie wieży zmniejszono o 33%.
* Czas celowania działa kalibru 100 mm D-10T mod. 1945 dla lżejszej wersji wieży Т-54 skrócono z 2.3 s do 2.2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm D-10Т mod. 1945 dla lżejszej wersji wieży Т-54 zredukowano z 8 s do 7.5 s.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm D-10Т mod. 1945 przy obrocie wieży zredukowano o 33%.
* Zwiększono pulę punktów wytrzymałości z 1200 do 1250.

МТ-25:
* Czas celowania działa kalibru 45 mm 20K na wieży МТ-25 skrócono z 2.3 s do 2.2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 45 mm 20K 45 mm 20K na wieży МТ-25 skrócono z 2.1 s do 2 s.
* Dyspersję działa kalibru 45 mm 20K zmniejszono z 0.46 m do 0.44 m.
* Czas ładowania działa kalibru 45 mm VТ-43 na wieży МТ-25 skrócono z 2.1 s do 2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 37 mm Automatic SH-37 na wieży Т-34М mod. 1941 skrócono z 45.7 s do 40 s.
* Czas celowania działa kalibru 45 mm 20K dla Т-34М mod. 1941 skrócono z 2.3 s do 2.1 s.
* Czas ładowania działa kalibru 45 mm 20K dla Т-34М mod. 1941 skrócono z 2.1 s do 2 s.
* Dyspersję działa kalibru 45 mm 20K zmniejszono z 0.46 m do 0.44 m.
* Czas ładowania działa kalibru 45 mm VТ-43 dla Т-34М mod. 1941 skrócono z 2.1 s do 2 s.
* Czas celowania działa kalibru 57 mm ZiS-4 dla Т-34М mod. 1941 skrócono z 2.3 s do 2.1 s.
* Czas ładowania działa kalibru 57 mm ZiS-4 dla wieży Т-34М mod. 1941skrócono z 2.7 s do 2.4 s.

Object 263:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 410 m do 390 m.

Object 268:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 370 m.

Object 704:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 390 m do 360 m.

ISU-152:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 370 m do 350 m.

SU-85B:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 390 m do 310 m.

SU-76:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 350 m do 290 m.

Т-34:
* Zasięg widzenia wieży Т-34 mod. 1940 zwiększono z 240 m do 320 m.
Zmiany w charakterystykach pojazdów chińskich:

59-16:
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia 131 zmniejszono o 10%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na zawieszeniu 131 zmniejszono o 10%.
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia 131 model 2 zmniejszono o 11%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na podwoziu 131 model 2zmniejszono o 11%.
* Czas ładowania działa kalibru 57 mm 55-57FG na wieży 131 skrócono z 3 s do 2.9 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm 54-76T dla wieży 131 skrócono z 3.7 s do 3.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 57 mm 55-57FG dla wieży 131-1 skrócono z 2.8 s do 2.6 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm 54-76T na wieży 131-1 skrócono z 3.4 s do 3.2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm 54-76TG (autoloader) na wieży 131-1 skrócono z 10 s do 9 s.
* Ilość punktów wytrzymałości wieży 131 zwiększono z 530 to 550.
* Ilość punktów wytrzymałości wieży 131 zwiększono z 580 do 590.

WZ-132:
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia WZ-131-1 zmniejszono o 12%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na zawieszeniu WZ-131-1 zmniejszono o 12%.
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia WZ-132 zmniejszono o 14%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia WZ-132 zmniejszono o 14%.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm 59-100T dla wieży WZ-131-1 przedłużono z 9.1 s do 8.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 64-85T na wieży WZ-131-1skrócono z 5.7 s do 5.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 64-85TG na wieży WZ-131-1 skrócono z 5.7 s do 5.5 s.
* Czas celowania działa kalibru 100 mm 59-100T na wieży WZ-132 skrócono z 2.7 s to 2.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm 59-100Tna wieży WZ-132 zmniejszono z 8.9 s do 8.3 s.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm 59-100T przy obrocie wieży zmniejszono o 14%.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm 59-100T zmniejszono z 0.39 m to 0.38 m.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm 60-100T dla wieży WZ-132 zmniejszono z 8.5 s do 7.9 s.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm 60-100T przy obrocie wieży zmniejszono o 14%.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 64-85T na wieży WZ-132 skrócono z 5.5 s do 5.4 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 64-85TG na wieży WZ-132 skrócono z 5.5 s do 5.4 s.
* Punkty wytrzymałości wieży WZ-131-1 zwiększono z 950 do 1000.
* Punkty wytrzymałości wieży WZ-132 zwiększono z 1050 do 1150.

WZ-131:
* Dyspersję działa w ruchu dla zawieszenia WZ-131 zmniejszono o 11%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na zawieszeniu WZ-131 zmniejszono o 11%.
* Dyspersję działa w ruchu na zawieszeniu WZ-131 model 2 zmniejszono o 12%.
* Dyspersję działa podczas obrotu kadłuba na zawieszeniu WZ-131 model 2 zmniejszono o 12%.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm 54-76TG (autoloader) na wieży 132A zmniejszono z 8.7 s do 8.2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 56-85JT na wieży 132A skrócono z 5.7 s do 5.5 s.
* Dyspersję działa kalibru 85 mm 56-85JT zmniejszono z 0.38 m to 0.37 m.
* Czas celowania działa kalibru 100 mm 59-100T na wieży 132B skrócono z 2.9 s do 2.7 s.
* Czas ładowania działa kalibru 100 mm 59-100T na wieży 132B skrócono z 9.3 s do 8.7 s.
* Dyspersję działa kalibru 100 mm 59-100T zmniejszono z 0.39 m do 0.38 m.
* Czas ładowania działa kalibru 76 mm 54-76TG (autoloader) na wieży 132B skrócono z 8.7 s do 8.2 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 56-85JT na wieży 132B skrócono 5.7 s do 5.5 s.
* Dyspersję działa kalibru 85 mm 56-85JT zmniejszono z 0.38 m do 0.37 m.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 62-85T na wieży 132B skrócono z 5.7 s do 5.5 s.
* Czas ładowania działa kalibru 85 mm 64-85T na wieży 132B skrócono z 5.7 s do 5.5 s.
* Punkty wytrzymałości wieży 132A zwiększono z 800 do 820.
* Punkty wytrzymałości wieży 132B zwiększono z 880 do 900.
Zmiany w charakterystykach pojazdów francuskich:

AMX 50 Foch (155):
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 380 m.

AMX 50 Foch:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 390 m do 380 m.

S35 CA:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 340 m.

Renault UE 57:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 360 m do 320 m.

Renault FT AC:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 330 m do 300 m.

ARL 44:
* Zasięg widzenia wieży FCM F1 zwiększono z 320 m do 340 m.
* Zasięg widzenia wieży ARL 44 zwiększono z 330 m to 350 m.
Zmiany w charakterystykach pojazdów niemieckich:

Waffentrager auf E 100:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 420 m do 380 m.

Rhm.-Borsig Waffentrager:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 360 m.

Waffentrager auf Pz. IV:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 410 m do 370 m.

Pz.Sfl. IVc:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 380 m do 340 m.

Aufklarungspanzer Panther:
* Zdolność poruszania się po terenie miękkim dla zawieszenia Aufkl. Panther zwiększono o 10%.
* Zdolność pokonywania terenu dla zawieszenia Aufkl. Panther Verstärkte Ketten na terenie miękkim zwiększono o 11%.
* Zasięg widzenia wieży VK 28.01 Ausf. C zwiększono z 390 m to 400 m.
* Dyspersję działa kalibru 10,5 cm Kw.K. L/28 przy obrocie wieży zmniejszono o 17%.
* Czas ładowania działa kalibru 7,5/5,5 cm Waffe 0725 dla wieży VK 28.01 Ausf. C skrócono z 3.4 s do 3.3 s.
* Dyspersję działa kalibru 7,5/5,5 cm Waffe 0725 przy obrocie wieży zmniejszono o 17%.

Jagdpanzer E 100:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 390 m.

Nashorn:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 390 m do 360 m.

Jagdpanther II:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 380 m do 360 m.

Marder 38T:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 360 m do 320 m.

Sturer Emil:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 370 m.

Marder II:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 350 m do 310 m.

Jagdpanther:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 370 m do 350 m.

Panzerjager I:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 330 m do 300 m.
Zmiany w charakterystykach pojazdów brytyjskich

FV215b (183):
* Zasięg widzenia zmniejszono z 400 m do 390 m.

Alecto:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 390 m do 330 m.

Universal Carrier 2-pdr:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 330 m do 300 m.

Valentine AT:
* Zasięg widzenia zmniejszono z 360 m do 320 m.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pannazosia dnia Nie 9:30, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Tytanów Dewastacji. Zapraszamy w nasze szeregi !!! Strona Główna -> Aktualizacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin